Werken in Nederland

Leuk dat je wilt gaan werken in Nederland! Om van jouw werkperiode een daverend succes te maken zijn er verschillende zaken van belang.
Vereniging ABC ondersteunt jou als lid van de vereniging hierbij van begin tot eind.

Vereniging abc werken foto’s

Het kiezen van een baan

Bij het kiezen van een baan is het belangrijk om te kijken welke vaardigheden je nodig hebt voor een bepaalde baan.

Vereniging ABC is in het bezit van een tool waarmee wij voor onze leden in één oogopslag een complete persoonlijke overzicht kunnen maken.

Vereniging ABC kijkt verder dan een diploma. Vereniging ABC bereid haar leden voorop de intake gesprekken en sollicitaties. Kom je niet uit of heb je twijfels? Geen paniek! Vereniging ABC helpt haar leden graag!

Geen diploma, wel werkervaring

Geen diploma maar wel werkervaring

De waarde van jouw werkervaring is afhankelijk van het land waar jij deze werkervaring hebt opgebouwd en hoelang je dit werk hebt gedaan. Vereniging ABC kent de selectie procedure bedrijven van binnen en buiten. Wij kennen jouw waarde in deze arbeidsmarkt.

Geen diploma, wel werkervaring

Geen diploma, geen werkervaring

Geen diploma en geen werkervaring.

Dat jij nóg niet in het bezit bent van werkervaring of een diploma, zegt in onze optiek in tegenstelling tot de meeste instanties niets negatiefs over jou. Wij kijken naar de persoon achter het papiertje. Wij helpen onze leden ook zonder een diploma of werkervaring aan een waardige baan.

Geen diploma, geen werkervaring

Arbeids discriminatie

Diploma en werkervaring maar arbeidsdiscriminatie.

Voor sommige banen geld er een aanmeld ronde. Dit omdat er veel aanmeldingen zijn en niet iedereen kan worden aangenomen. Hierbij kijkt een bedrijf gericht naar de persoon die de aanmelding heeft gedaan. Helaas vindt er nog veel discriminatie plaats op het moment dat er niet willekeurig wordt geloot. Vereniging ABC zorgt ervoor dat haar leden worden ondersteunt en zich optimaal voorbereiden bij de aanmelding voor een aanmeld ronde.

Arbeids discriminatie

Ongelijke behandeling

Tijdens werk ongelijk worden behandeld.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je in een conflict komt met jouw baas. Vereniging ABC ondersteunt haar leden in dergelijke conflicten.

Ongelijke behandeling

Word lid van onze gelederen

Wij zijn er voor jou!

u0022It always seems impossible, until it’s doneu0022nn- Nelson Mandela