Persoonlijke hulp bij

Huisvesting

vereniging abc huisvestiging

De woningmarkt kan een doolhof zijn

Vereniging ABC weet hoe je succesvol uit deze doolhof kan komen

Het vinden van huisvesting is één van de grootste maatschappelijke problemen in Nederland.

Vereniging ABC weet desondanks toch de juiste wegen te vinden met als eindbestemming huisvesting voor haar leden.

Als lid van Vereniging ABC kun je in de zoektocht naar huisvesting het volgende van ons verwachten.

Voor studenten vanuit het buitenland

Studenten uit het buitenland hebben 11 maanden te tijd om huisvesting te vinden in Nederland. Iedereen weet dat dit nagenoeg onmogelijk is. Wij hebben intensief contact met particuliere verhuurders om het proces tot het vinden van huisvesting te versnellen voor onze leden. Natuurlijk kunnen we geen wonderen verrichten.

Voor personen vanuit het buitenland

Als je als persoon uit het buitenland hier in Nederland huisvesting zoekt, wordt je direct geconfronteerd met de huidige problemen van de woningmarkt. Wij zorgen met meerdere instanties ervoor dat onze leden intensief worden geholpen met hun zoektocht.

Voor Nederlandse daklozen

In deze economische crisis staat de telefoon bij instanties zoals het Leger des Heils roodgloeiend. Het is moeilijk om op de traditionele manier onderdak te vinden. Vereniging ABC levert haar inspanningen samen met o.a het Leger des Heils om dit toegankelijker te maken. Hierbij rekenen wij ook de daklozen die hun burgellijke staat niet kunnen aantonen of die problemen hebben met het aanvragen van een BSN nummer.

Tijd om het verschil te maken

Wordt een familielid

Onze lidmaatschap is een ondersteunde bijdrage om meer studenten te helpen zoals jij.

PER MAAND

/Maand

• Bij deze optie betaal je de lidmaatschap maandelijks per automatische incasso of via onze andere betaalmogelijkheden.

PER KWARTAAL

/Kwartaal

• Bij deze optie betaal je de lidmaatschap om de 3 maanden per automatische incasso of via onze andere betaalmogelijkheden.

PER JAAR

/Jaar

• Bij deze optie betaal je de lidmaatschap jaarlijks per automatische incasso of via onze andere betaalmogelijkheden.

ABC activiteiten

Traditionele evenementen en activiteiten